Mässan dag 2

Har träffat ännu fler som jag känner idag :D ser trodde jag faktiskt inte :) Sofia kom och gav mig en Veckorevyn så den kan jag läsa on de blir lugnt. Inte för att jag tror det, de är mycket mer folk här idag än igår, och alla kommer typ till mig.
Hon jag va här med åkte hem vid 12 för hon skulle hinna med ett flyg till Spanien. När jag kom i morse vid 9 va de bara jag här, de andra 4 kom typ 5-10 över. Typiskt spanjorer asså hehe :p

Det är helt sjukt vas påsar har dragning skraft på folk!!! Vi la i våra broshyrer i tygpåsar och asså skoja inte vad mer det gick åt!! Och jag osmart som jag är delade ut påsar till höger å vänster så de tog slut :p men killen som typ är chef här gav mig massa nya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0