jul

Det går väldigt segt för mig att hitta julkänslan i år, känns fortfarande inte som jul. Men det kanske är för att det här året har varit helt annorlunda än alla mina andra 20 år. Först var jag i Egypten över nyår, sen åkte jag till Granada och varje dag där var som om det vore fredag, sen var jag hemma lite, sen åkte jag till Mallorca och hade inte en enda dags sommarlov så det kändes som om jag hoppade över hela sommaren fast att jag var mitt i värmen, och nu har jag varit hemma ett tag och jobbat på lite olika ställen lite då och då och ska strax bege mig till sol och värme igen mitt i vintern!

Oj det lät lite negativt, men inget av det här är något jag ångrar en minut av. Skulle aldrig i hela mitt liv vilja ha det ogjort. Det har bara varit ett väldigt annorlunda år, jag har knappt varit hemma :P :)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0