Dan före dopparedan

Nu ska jag ha rimstuga, med mig själv, hehe. Har alla klappar, nästan alla är inslagna, men har inte skrivit ett enda rim än. Så idag och imorgon får min hjärna gå på högvarv.

Tänk egentligen alla som jobbar på tv med rimstugor. Typ de på bingolottos uppesittarkväll. Fett kul jobb ju! Sitta där och hitta på rim. Där skulle jag kunna vara med. Synd för dem att de inte känner till mig. Men jag hade kunnat bli kändis i vår. Haha nä men jag hade kunnat vara med i en dokumentär som de ska visa på svt i vår, men inspelningen börjar när jag är på andra sidan jorden och producenten kunde inte byta datum så det gick inte. Men det var skönt på ett sätt för jag visste inte riktigt om jag ville vara med eller inte, så nu slipper jag vela :)

Ikväll ska det ätas jansons frestelse här hemma, men vi "barn" (haha) som inte tycker om det får pizza istället.

Nu måste jag börja med mina rim, puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0