ahmen glad lucia dåraaaaaa

Idag var det Lucia, eller det är det ju fortfarande i ett litet tag till. Vi hade lite mysig Lucia fika hemma med mammas supergoda lussebullar och glögg nu i kväll. Men annars har det inte märkts alls att det är Lucia. När man var liten hade man alltid massa lucia pyssel, man sjöng lucia sånger, man hade luciafika i skolan, man gjordet det ena och det andra. När man är liten är den bästa tiden, utan tvivel! ALLT är roligt. Ska säga det till mina barn varje dag när jag får egna, haha.

Imorgon kommer bli en hård dag! Kommer vara ännu mera post än idag, och idag hade jag hur mycket som helst! 13 lådor! Över 200 kg post som jag och min moppe delade ut. Jag hade CHristinas område idag :) När jag började trodde jag att jag aldrig skulle få dela ut till någon av mina kompisar och att jag skulle behöva ha världens tur för att få göra det, men har redan delat ut till AK, Elin, Christina OCH Christinas gamla address :)

Bye bye mr. American Pie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0