tuseday

Den ena nya livvakten/badvakten vi har fått hit är fett snäll. När jag skulle spela vattenpolo undrade han om jag inte skulle ta av mitt guldarmband så jag inte tappade det i vattnet, men jag sa att det var lugnt för jag har alltid på mig det.
Sen så sa han till mig när det var 3 minuter tills min aktivitet skulle sluta. Hoppas han gör det varje dag för det är svårt att hålla reda på tiden när man inte har någin klocka.

Idag åkte Lina hem. Trååååååkigt, har varit askul att ha henne här!! Igår så kom hon hit till mig och sen åkte vi till Can Picafort och åt middag på en kina restaurang. Förätt, huvudrätt, efterätt och dricka för 7,5 euro. Asvärt, ska nog åka dit igen med någon. Sen blev det lite strand, lite fotbollsspel, lite biljard och avslutades på en bar. Vi kom väl tillbaka runt 3 halv 4 :) Hon sov här, och restaurangmannen kände igen henne imorse när hon gick hem. Oooops hehe, tur att han är sjysst och inte skvallrar. Eller han sa iaf oroa dig inte så jag får la lita på det. Men annars är det ändå mitt ord mot hans för de har inga bevis, och Chey kommer ju inte direkt säga att hon sov där.

Nu ska jag sova alldeles strax, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0