sweeter than you

God kväller!
Ikväll var jag DJ igen, blir faktiskt bättre och bättre på det, skulle vilja lära mig hur ljuset fungerar exakt så jag kan mixa med de färgerna jag tycker passar. Förra söndagen fick jag liksom värsta ideérna...nån dag..kanske :)

På tisdag så ska jag ha aerobics, har försökt sätta ihop ett program, meneeeh aa..det känns som att det inte finns nåägon röd tråd, bara massa övningar jag kommer hoppa mellan, sen så ska jag ha yoga denna vecka också, kul att jag kan det! Jag sa till min chef att jag har gjort yoga några gånger med friidrotten så jag kan försöka kolla om jag kommer ihåg det, och det tog hon tydligen som ett "jag kan hålla i yogalektioner" herre gud alltså :p

nu ska jag sova xaaaaauu!


fyllooooooooooon!! ;D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till Linda med aerobics o yoga :)

2011-08-08 @ 11:47:08
Postat av: Mamma

Lycka till Linda med aerobics o yoga :)

Du kan tydligen det mesta! Begär löneförhöjning eller större rum PUSS/mamma

2011-08-08 @ 11:49:44
Postat av: Linda

Haha om det ändå funkade så ;)

2011-08-08 @ 14:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0