Snart är Lina här!!

Amen tja!! Jag och Chey har ANTLIGEN ljus i vårat badrum igen. Vi har varit utan det i 1 vecka, och sagt till 4 gånger, men nu är det fixat iaf :)

Det var mycket som inte gick sådär superbra igår, folk klagade på att vi inte hade några teeny aktiviteter/att det var samma som de vuxna. Våran chef ändrade liksom på den stora tavlan i lördags kväll, så då är det ju inte så konstigt om folk inte har märkt det söndag morgon. Och på kvällen på showen så var ljudet jättekonstigt. Vet inte om det var våra högtalare eller artisternas cd-skiva. Och frontlighten fungerade inte heller. Men jag är ändå fett stolt att jag lyckades få igång alla lampor och fatta vad som styrde vad. Dominique hade bara visat mig hur man gjorde och vilka knappar som skulle lysa en gång för 2 veckor sen, så det är ändå rätt bra gjort av mig :)



bruuuuuuuna bruuuuuuuuuudar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skickligt Linda teknikern!

2011-08-17 @ 09:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0