sleepy

Hade tänkt att lägga mig tidigt idag, menee näe så blev det ju inte idag heller. Efter jobbet drog jag och Dom till baren, och nu ville jag checka mailen, sen innan jag lägger mig måste jag borsta tänderna, ta tandtråd och plocka ögonbrynen. Pallaaaaaaaaaaaa!!! vill sova NU! :p

Idag så hade jag Nintendo wii som aktivitet under showen. Hade holländska, sweitchiska och danska barn bara. Kan ju inte ett enda av de språken (förutom danska kan jag förstå lite) men lyckades ändå fixa fett bra och organiserade bowlinglag.
Vid ett tillfälle så vände jag mig om och då stod en av de högsta cheferna där och kollade, och jag visste inte vad jag skulle göra så jag bah log och sen vände jag mig om igen som om han inte var där eller att jag inte visste vem det var haha. Snyggt Linda! Han tycker säkert att jag är konstig eller tråkig nu men jag försöker inte bry mig, för jag är inte direkt vän med honom, och det är ju viktigare vad mina vänner tycker, visst :)




god natt sov så gott! <3 lyckos CHey som redan ligge roch sover sen typ 2 timmar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0