Shift of

Tror min chef jag är en superhuman eller? Vi kom överrens om att jag ska börja hjälpa Irene med aerobic och morning gym så hon inte behöver göra allting varje dag, så vi kunde börja göra tillsammans så jag lär mig. Men så satte hon mig på det redan på onsdag helt själv. Morning gym går väl bra, jag kan ju styrka, men arobics liksom, ska jag sätta ihop ett 45 min aerobicspass utifrån tomma luften?

Idag när vi spelade fotboll blev jag såååå irriterad på en holländare. Han var kanske 18 år eller så. Jag hade delat in i lag, och sen när jag var klar så bah ändrade han lagen, utan att ens fucking säga något. Han bara körde över 2 småkillar som var i hans lag och tog över en 18 åring som var i mitt lag. Så de var 4 holländare mot mig och 5 småkillar från norge, och en tysk. Och sen bah ska vi börja eller? Sen ledde vi med 11-4 efter första halvleken och då ville han inte spela mer, han sa att han skulle gå och bada. Jävla clown.

Men jag är iaf fett glad för Lina ska komma hit!!! :D :D :D FATTA VAD GRYMT!!!!! I 9 dagar också!!! Håller på och letar billig bostad till henne, men det är lite svårt, för jag känner inte sådär jättemånga härifrån.

Är ju ledig ikväll! Ska nog bara ta det lugnt, nu ska jag tvätta, sen ut och springa och sen typ se en film eller nåt. Sen så ska jag och Malin göra något när de har slutat :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0