raindrops keep falling on my head

Skojar inte regnet verkligen ööööser ner! Fast nu slutade det lite, men precis när vi slutade så blev det spöregn med massa åska och blixt! Otur för jag och Chey hade tänkt att gå till stranden, men det blev internet istället :P Idag var det Malins och Cheys sista childrens day, skönt för dom men tråkigt för mig. Undrar vilka som kommer vara i childrens day nu efter.

Fick reda p idag att vi ska få en ny tjej hit, fårn Belgien. Yippieee, hah! Hade nog varit bättre egentligen om det var en ny kille som kom, blir jämt massa tjafs när det är massa tjejer. Och jag kan ju sätta mitt huvud på (haha näe inte riktigt) att våran chef kommer favorisera henne för att de är från samma land. Hade det varit en kille som kom hade han iof blivit favoriserad också för det blir alla killar av henne, även om de är höga på jobbet, fulla på jobbet, skippar sina aktiviteter, ljuger en rakt upp i ansiktet, blir asarg och svär inför gästerna etc. Nice huh?

Det var allt för denna gången, hej!


jag och chey som farmor ;) Vi klär ut oss till varje minidisco, idag är det indian day så ikväll ska jag vara indian :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0