Lite snabbt

Hej!
Malin och Domi sitter uppe och väntar på mig för vi ska se film, så kan bara skriva lite snabbt. De hittade cheeseballs och sour cream and onion chips i en supermarket, så det är skitnajs! :D

Igår var jag ute i can picafort med Irene och Chey, det var kul men jag var så sjuuukt trött! Och vissa folk där var ju lite konstiga. Sen idag skulle jag, malle och domi till ett vattenland i alcudia, och vi frågade busschauffören om han kunde säga åt oss när vi skulle gå av han bah ja. Sen sa han aldrig till så vi hamnade borta i Pollensa. Så det blev en chilldag på stranden där, men vi hade faktiskt riktigt kul! :D Sen åkte vi till can pica och malin gjorde en tatoo! :O Skitsnyggt blev det!

gotta go annars är jag dödens ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0