jobbbbbbbb

God dag! Varje gång jag har morning gym så känns det som att jag kör slut på folket! Ni skulle sett deras ansikten idag, haha! Men de sa att det var kanonbra iaf :D Och när man gör styrka vill man ju hellre att det ska vara för hårt än för lätt, i så fall blir det ju bara useless, visst? :)

Ikväll har jag mitt shift off men har ingen aning om vad jag ska göra, känner inte för någonting, men jag känner inte för att vara på hotellet heller. Om man ändå kunde få vara ledig tillsammans med någon!! Men antingen ska jag träna, åka till can picafort och shoppa eller åka till puerto de alcudia och shoppa.

Men nu ska jag till rummet och hänge med Chey! Hon är världens gulligaste, för några dagar sen sa hon att hon inte kan sova när jag inte är hemma. Söto <3

kommer bli så boring när både Chey och Malin har åkt :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0