i think i got a little bit more than i should tonight

Ni får ursäkta den inte så bra uppdateringen. Jag skyller ALLT på Lina :) Iaf så har vi haft de bra. I fredags åkte jag till henne, hon har hittat fett mysiga hostelet. Först tog vi det lugnt på hennes balkong, sen 20 i 3  på natten tyckte vi det var en bra idé att gå ut. Men det var bara ett enda ställe som var öppet, men vi hade iaf kul där :D Lördagen ägnades åt stranden. På kvällen kom Malin till oss och vi åkte till Old Town och åt middag, sen förskökte jag och Lina hitta Muren osm man kan gå på men vi hittade den inte :P Typiskt!

Malin harsagt till Ellen nu att hon ska sluta, så hon och Chey kommer dra nästan samtidigt. Vill inteeeee!! Fett tråkigt det kommer bli här då! :(

Idag fick vi en påse med massa presenter av en englesk familj här, fett gulligt. Vi fick en varsin toblerone, liten nyckelring och massa dricka. De är verkligen jättesnälla, tråkigt att de åker.

Jag tror inte det här jobbet är så hälsosamt, det är ganska påfrestande att man hela tiden lär känna nya folk som man börjar tycka om och sen försvinner de ut ens liv efter en vecka eller 2 om man har tur. Kani nte vara bra :P



förresten, idag på vattenpolon så var det med en skiiiitskygg kille! :D Vattenpolo är verkligen hur roligt som helst när man spelar med de vuxna/18+. Oftast är jag ensam tjej också :P

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra skyll allt på mig :)

Whaaaaaaaaa jag längtar tillbaka till VÄRMEN & DIG!!!! <3

2011-09-01 @ 19:50:16
Postat av: Linda

hihi ne det gör jag ju inte :) <3 och jag saknar diiiig!!

2011-09-02 @ 01:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0