oy oy oy

Hejsan svejsan! Jag bytte min lediga kväll med Malin för hon är sjuk, så är ledig på onsdag istället. Feting nice! Det gick bra att jobba ikväll, var först maskot sen spelade jag hockey. Ett barn från Sverige kom och ville ha en bild med mig för hon åker hem imorgon. Men jag har typ inte pratat så mycket med henne, så var lite förvånad när hennes pappa bah Linda KOM!! Han lät typ arg haha. Det händer lite då och då att gäster jag aldrig pratat med kan mitt namn, som idag vid poolen var det helt plötsligt en kille som ropade bah Linda förresten...

Har inte så mycket mer att säga men ni ska få lite bilder från hotellet :)


efterrätt


chokladfontäner, frukt och godis


Receptionen


Pirate ship (barnpoolen)


2 av poolern + poolbaren där bak


lekplatsen


Vid scenen


Ska sova nu, god natt :)

Kommentarer
Postat av: Ak

Skitfint hotell ju!

2011-08-30 @ 11:38:33
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0