Cala retjada

Där var jag, Malin och Irene idag. Det är en strand som ligger en bit bort från hotellet, det är rätt skönt att komma härifrån. Men tyvär så var det röd flagg så man fick inte bada. Stackars livvakterna hade typ fullt upp med att säga åt folk som inte fattade vad en spärrlinje och badförbudskyllt betyder. De var skitsura, men jag förstår dem.

Igårkväll var det fest. Det var filmtema på picadilly så jag, Malin och Irene klädde ut oss till Men in black. Fast det var ändå inte sådär jättekul där, jag gillar inte Picadilly, har aldtig riktigt haft kul där :P

vi har iaf fått en ny kille hit, han är från Skåne och började i fredags tror jag det var. Vi hade alla saker tillsammans på eftermiddagen, och vattenpolon var askul! Älskar att spela det ibland, men det beror på om det är roliga personer som spelar eller inte :P

Imorgon blir det upp och jobba, jag är showhost tror jag.

syns dååååå! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0