a whisper

Har inte riktigt haft tid för bloggen. Har varit massa andra aker. Bl.a. har Dominique slutat. Han åkte i fredags morse. Känns att det är något som fattas här. Men jag hoppas fan att de ger oss någon annan, för hur ska vi klara oss utan tekniker/DJ? Plus att vi BEHÖVER en till som jobbar under dagarna också, annars måste vuxna och teenysar jämt ha allt tillsammans. Shit asså.

Idag hade vi egentligen tänkt att gå i nationalparken som ligger här bredvid, men det blev playan istället. Vi kanske går till skogen ikvälll och kollar jag vet itne. Men det ska ändå inte vara något speciellt tydligen.

Och på måndag får jag äntligen träffa min fina bästis! Jag längtar söndeeeer!

Nu måste jag gå och hjälpa Chey att städa i vårat rum. det behövs vill jag lova!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0