2 dagar sen ledig!

Alow! I morse efter aerobicsen så var det 3 svenskor som sa att den var jätterolig! Snacka om att jag blev glad! Jag har blivit lite sjuk, fast det var värre i morse. Men seriöst, hemma är jag never ever sjuk, här lite då och då. Dumt! Men jag tror jag vet varför, igår hade jag fotboll som kvällsaktivitet så jag sprang och sprang och sköt och sköt så jag blev helt svettig. Sen när aktiviteten var klar så jobbade vi 1,5 timme längre så då blev jag kall. Inte bra.

Man jobbar för mycket här. 3 gånger om dagen måste man försöka samla 100 ton energi för att ta sig till mötet och jobbet. Sen när sista passet väl är över är klockan 33 - 23.30 och då är det dags att sova, vilket betyder att det nästa man måste göra är gå upp för att gå till jobbet.

Fast igår drog iaf jag och Malin till burger king innan vi gick och lade oss, jag åt en brownie som var jättegod, helt chokladig och så, mmmm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0