vill inte vara sjuk!

Hostmedicinen här är typ så olik Sverigens hosmedicin det går. Hemma smakar den lakrits, här smalar den typ vit choklad. Idag försökte jag igen fixa mitt NIE nummer ochhittade rätt och allt, och sen när jag höll på att fylla i blanketten så säger hon som satt vid disken att det är bättre och lättare om jag fixar NIE sen när jag väl är i Fuengirola och att det inte är någon idé att göra det nu.
Lättare för dig kanske som slipper jobba. FUCK YOU!

Mår inte så bra heller, fortfarande hostig + att jag är förkyld nu också och har ont i halsen, så jag sover inte så bra och är trött också. Eller inte jättetrött, men typ utsliten. Och vi som ska ha grillkväll idag igen, vet inte om jag pallar.


här är jag och Lisanne på ridningen igår hehe ;)

snart börjar skolish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0