annoyed!

Asså förlåt men jag är inte ett stort fan av franska tonårstjejer. Jag vet att man inte ska generalisera, men av alla små fransyskor som har varit här är det 2 st som har varit snälla, och de var verkligen jättesnälla. Men resten är bara osociala. De kan inte så mycket spanska men de försöker liksom inte ens. Jag frågar vad de heter men de frågar inte tillbaka. Kul! Och det roliga är att vid maten så pratar de franska med varandra, eller nej, de viskar på franska. Jävligt onödigt eftersom att jag ändå inte förstår vad de säger.
Det mest irriterande av allt är att dem (det är säkert dem) har använt slut på min tandkräm! Okej om nån lånar av den nån gång, men om man använder den morgon och kväll under hela vistelsen kan de väl iaf fråga!! GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0