same old same old

Har allt för dålig självdisiplin! Ska göra ett prov imorgon men kan liksom inte plugga. Vet inte varför men det är väl de gamla skolvanorna som sitter i hehe. Men liksom jag borde ta det på större alvar för om jag misslyckas så måste jag lämna tillbaka allt studiebidrag från CSN. Var i parken idag efter skolan med Isabelle (som är tillbaka från Tyskland nu :D) och pluggade, men aa..det är svårt. Men jag måstemåsteMÅSTE klara det imorgon..
Annars då? Jo, jag har flyttat till vardagsrummet nu igen för i natt, imrgon ska jag sova i ett anna rum några dagar...det är 15 pers här nu inklusive Carmen, loco!!


soooooooolglajjjjjjjor!

Kommentarer
Postat av: Ak

Snygging!! :)

2011-04-14 @ 11:42:19
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0