tomt

nu känns det sådär tomt igen som det gjorde när Anica hade åkt. Christina åkte hem klockan 3 inatt. Så vi hann med en tapasrunda, glass och solsidan :)
Jag undrar när Carmen kommer tillbaka, det är idag, imorgon eller på tisdag. Och jag undrar om det kommer bli skumt för hon är typ besviken på mig, kolla, jag skulle ju ställa fram lunchen till fransyskorna klockan 1 i fredags, så jag och Chris va hemma typ 10 i ett, och då hade fransyskorna väntat utanför dörren i en halvtimme för de hade ingen nyckel. Så de hade ringt sina lärare som ringde till Carmen och var sur på henne. Men sen kom de iaf in och fick sin mat och kom till samlingen och shit. Och typ vid 2 så kom Carmita (Carmens dotter) hit till lägenheten och började tjata om muy mal, muy mal Linda. Och sa att jag bara hade haft ett enda ansvar, muy mal. Och hon vägrade lyssna när jag försökte förklara. Jag hade frågat Carmen om jag behövde vara hemma mellan frukosten och lunchen och då hade hon sagt nej, plus att fransyskorna sa att det inte gjorde något att de behövt vänta. Så Carmita kan ju ta sig, hatar vuxna som kommer och ska lägga sig i saker de inte har att göra med och tror att de vet bättre bara för att de är äldre.
Men jag bryr mig faktiskt inte, är de sura så är de sura, det är inte mitt problem,
jag gjorde det jag skulle göra och jag vet att jag är pålitlig.

Kommentarer
Postat av: Mikaelfredrikke

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-12-12 @ 07:54:35
URL: http://mikaelfredrikke.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0