Snart är det påsk!

Assoe, jag försöker hitta ett papper där jag har skrivit upp en fancy bar/nattklubb våran lärare tipsade om. Jag skriver alltid upp deras tips på något av alla de tusenmiljoner papper som jag har i blocket, och sen hittar jag aldrig pappret. Byta taktik kanske?

sen har jag lite mer funderingar

1 vad ska jag ha på mig?
2 vad ska jag göra med håret?
3 vad ska jag ha för skor?

Påsken börjar typ komma igång här också :) Går omkring massa grupper som är utklädda, tror iaf de har med påsken att göra. Jag vill också klä ut mig, hehe! Men imorgon börjar påsken på riktigt, fast det är inte alls som hemma. Inga påskägg eller harar eller hönor och tuppar osv. Det är bara kyrkligt och från och med imorgn kommer det vara massa prossesioner i princip dygnet runt i en vecka, där massa killar går en rutt under en stor sak som väger 4 ton (har jag hört) och bär den. Kan bli intressant, men stackars killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0