sliten ayeh

Heyy! Vet inte vad det är med mig men jag KAN tydligen inte sova för länge. Kom hem typ halv 9 i morse och åt frukost med de nya tjejerna hehe och kom i säng typ 9. Tänkte att jag skulle låta mig själv sova ordentligt, eller ordentligt, men några timmar iaf, så jag satte väckarklockan på 2, sen vakna jag efter ett tag och var säker på att klockan var runt ett, men den var bara 11, så sen somnade jag om en timme till sen somnade jag inte om något mer. Men jag mår piss! Hade ju tänkt att springa idag för det gick så bra igår ojála. Men nae, det får nog bara bli promenix efter lunchen istället. Uff vill inte ha någon mat!

Men det var en kul kväll igår iaf! Vi hittade baren som jag inte fattar hur våran lärare kunde rekommendera till oss för alla killar var 30+ så det blev en drink där sen dissade vi stället och drog till Camborio. Var jobbigt i början för spanjorer verkar inte veta vad egen space är, men sen kom Sam och 2 kompisar till honom så då blev det en aning bättre!

med en gin och tonic i handen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0