skolk!

Njedå, jag ska bara inte gå till skolan. Och jag har sagt det till lärarna så de vet :) Jag och Lisanne ska upp till Sierra Nevada och rida. Hoppas det inte är molnigt där uppe bara, det skulle vara lite synd.
Och det är också synd att jag missar skolan för man går igenom så sjukt mycket på en dag! Och efter den dagen tänker typ lärarna att man har lärt sig allt. Det är verkligen effektivitet som gäller här! Men det är bra, har lärt mig så sjukt mycket mer än mina 7 år i Sverige.

Min hosta är inte borta än, alla tror att det är allergi, Carmen, städerskan, lärarna, men det är det inte, jag är förkyld! Så idag ska jag till apoteket och köpa nåt botningsmedel, borde gjort det första dan men jag trodde det skulle gå över.

Tjo flöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0