regn! :(

Kul att det började regna precis när jag tänkte gå ut! Va tvungen att hämta min tjocktröja. Känner mig lite som en tjuv varje gång jag ska hämta kläder. Bor inte i mitt rum nu, Carmen tar emot så mycket folk så jag måste flytta runt till alla olika rum typ, sov i vardagsrummet 2 dagar, sen 2 dagar i ett annat rum och imorgon ska jag sova i ett annat rum, kommer inte ihåg vilket. Men iaf så har jag kvar alla mina kläder i ett låst skåp i mitt gamla rum där 2 engelska tjejer bor, så jag måste gå in där när de inte är hemma och hämta mina kläder, men eftersom dörren är stängd vet jag aldrig om de är hemma eller inte så jag måste öppna dörren skitförsiktigt innan jag går in, hehe.


Här är en bild från grillkvällen, förmodligen blir det en ny nästa torsdag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0