!pronto estoy en mi casa!

Shit assa, imorgon ake jag hem! Ah mitt alskade Sverige! <3
Ska bli sa skont att komma hem till mamma och pappa och syskonen och alla kompisar!
Idag har solen typ kommit tillbaka hit ocksa, men de ar inte lika varmt som det var forra veckan, men sol ar sol.

Sen ar det nagra saker jag har lagt marke till om spañorer
Nar de inte vet vart nagot ligger sager de "det ar inte sa lang, bara rakt fam"
De vill tro att Spanien ar ett perfekt land, innan nar det var kallt sa de att det aldig ar sahar kallt i mars. Sen nar det blev asvarmt sa de att det aldrig brukar vara sahar varmt i spril
De tranar i finklader
Det ar helt sjukt dumt att svara "dime (sag mig/beratta for mig)" i telefon, for da vet man ju inte vem det ar som har svarat. Ok om man ringer till kompisar, men om man ringer till nat foretag eller sa, ska man fraga vem det ar som har svarat i telefonen eller hur tanker dem? Fast annars gillar jag det, for det kanns som att de vill lyssna pa vad man har att saga :)

Nu ska jag och Gisela ut och njuta i solishen och jag vill ga och kolla om H&M har oppnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0