N.I.E

Det ar fan inte latt att vara utlanning. Alla tror typ att man inte fattar. Gick forst till seguridad social och dar kunde jag inte fa det, dar kunde jag bara fa ett kort som jag kommer behova, men jag behover mitt NIE for att fa det. Han sa att jag skulle ga till polisstationen och jag sa at jag redan varit pa 4 stycken, men han bah uprepade att jag skulle ga till polisstationen och be om ett NIE. Liksom vad ar hans problem? Han fa ju lyssna, han trodde att jag hade fragat efter sakerhetskortet pa polisstationen och bah du ska fraga efter NIE och skrev det pa en lapp sa jag gav upp. Tont!

Sen gick jag till en polisstation dar det jobbade en sjukt snygg polis, men han sa att det var pa en annan polisstation jag redan varit pa. Sa jag gick dit igen men det var samma sura gubbe som forra gangen som ocksa inte trodde jag fattade nat typ sa jag gick inte in. Kanske ga dit sen med Annemijn, vi far se.

Har aldrig tankt pa att det skulle kannas sahar och att man skulle bli behandlad som om man inte fattar nagot nar man ar invandrare.

nu maste jag ga upp och mota min kompis som slutar!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0