mindre än 2 veckor!

Oj, igår var sista dagen att ansöka till högskolan, det tänkte jag inte ens på, fast jag hade redan ansökt så thats okay! Men ändå, shiet! Min plan är iaf att läsa några kurser i höst sen börja på riktigt i vinter, fast är fortfarande inte 100 på vad jag vill, det jag är säkrast på är typ att jag vill gå i Linköping :P

Igår var jag, Gisela, Shoko och Aco på Jesús Christo Superstar, men den var sådär, var typ jätteamatörmässig haha. Menmen, allt jag gör på spanska är bra för övningens skull. Snart ska jag ut och springa, ska bara vänta på att det blir liiiiite varmare..kan ju göra läxan så länge t.ex. :)

Kommentarer
Postat av: Christina

Wohooo, fett bra för jag är också mest inne på Linköping! :D Fast jag börjar ju nästa höst ;)

2011-04-16 @ 17:01:27
Postat av: Linda

ååååh! vad glad jag blev nu! :D

2011-04-16 @ 20:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0