Ledig

Hejo! Var ett tag sen jag dkrev, men jag har ju besök från Chris, så har annat att göra ;) Men skolan är iaf slut nu, känns konstigt, tomt liksom. Så det är skönt att jag har min vän här ett tag :) Igår var vi ute och träffade världens jobbigaste spanjor men också världens snyggaste! Det blev en kul kväll/morgon. Juste vi såg också prossesionen som är den största av alla i hela påsken. Och idag var vi på Generalife. Egentligen skulle vi se Alhambra men alla biljetter va slut, de var slut till Generalife också men vi kunde köpa biljetter av en superwoman.
Ikväll blir det filmkväll för jag måste vara hemma för kan inte lämna fransyskorna själva i huset för carmen har åkt iväg. Det var fett fail för vi skulle till mercadona för att handla lite gott men den var stängd och det fanns inte EN ENDA mercadona som var öppten, så vi fick gå till kinesaffären, för alla kinesaffärer har alltid öppet hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0