Jag trodde inte att jag var trött idag

Sen kom jag till skolan och märkte att det var jag visst. Först fattade jag inte varför flr jag kom ändå i säng typ 2-3 igår och sov till 10. Sen kom jag på att jag hade hosta. Men BBQ kvällen var iaf riktigt lyckad! :D Började tänka på svensk sommar och shit vad jag kommer sakna den.

Idag när jag gick till parken så blev det aldrig grönt när jag skulle gå över vägen fast bilarna står stilla så jag tänkte gå över ändå, och självklart kommer det precis då 2 poliser på motorcyklar som var lite dolda och bad mig vänta på grönt ljus, haha.

ikväll blire party party med några spanjorer vi träffade på krogen förut. Tror iaf att vi ska träffa dem, det är Lisanne som håller kollen hehe, men något skojsigt blir det iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0