Inte lätt

Våran lärare måste skämta! Våran läxa är att argumentera för att Spanien ska vara en republik. Det kan jag ju inte ens göra på svenska, jag kan INGET om hur det var när Spanien var en republik. Mitt första argument är liksom "Spanien har inte varit en republik på 75 år. Det är nästan 100 år så de borde pröva något nytt. O sea."

Men det viktigaste är väl att jag skriver något, hoppas och tror jag. Men vi har iaf en halvtimmes rast efter första lektionen så då kan jag kolla lite vad de andra har skrivit :)

Nu ska jag ut och träna, eller träna och träna, jag är skithostig så har typ inte kunnat sova så bra de 2 senaste nätterna, så jag ska bara ut och gå och kanske göra lite styrka också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0