hombre! Inga mer eftermiddagsklasser

Aye
Idag var sista dagen som jag hade eftermiddagsklass. Har inte så mycket kvar av skolan dock, bara 8 dagar..STÖRT! Kan inte fatta det. För sista veckan är vi lediga torsdag och fredag pga påsk. Men stannar kvar i Granada tills 28. Ska bli gött å komma hem lite :) Och juste detta har jag inte sagt, CHRIS kommer hit!!! :D :D :D HORAY!!! Wonderful! Det passar typ perfekt för de flesta av mina kompisar åker hem i helgen.

I söndags åkte jag och Gisela till Cordoba. Bussen tog 3,5 timmar (vi trodde den skulle ta 2). Hon glömde sin kamera och mina batterier tog slut precis när jag skulle ta första kortet. Oplanerad resa.com. Det var fint där och så men allt som allt gick det på 500 spänn. Något jag INTE hade råd med! Det kändes liksom inte värt det, jag hade hellre ridit en gång till eller köpt den gröna kjolen från Zara som jag har sett, eller ah. Menmen :) På tal om klädaffärer så har det kommit upp en H&M logga på en av de stora gatorna. Sjysst att den typ kommer öppna precis när jag draaaar.

Ikväll kommer det nya små barn hit och imorgon med så då måste jag flytta till vardagsrummet för en natt. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0