Glad påsk!

Idag är det påskafton och alla där hemma letar ägg och äter godis. Jag och Cruiser ska snart gå ut och äta tapas till middag, ska visa henne barlivet. Sen åker hon hem inatt :/

Igår hände lite saker. Först när vi skulle gå och handla kebab så gick det inte komma någonstans för det var en stor prossesion ivägen, när de stannade till ett ögonblick sa jag att vi skulle smita över, men det gick inte komma igenom folkmassan från andra sidan så vi blev fast mitt i paraden och kunde inte komma någonstans. Jag stod liksom med en av de som var med i prossesionen med hans bröst mot min axel och bah vart fan ska vi ta vägen nu?? Sen började de gå så vi fick gå med tills en vakt hade fixat en lucka i publiken så vi kunde komma därifrån. HAHA. Sen på nattklubben blev Chris mobil stulen, jävla ficktjuvjävel som tog den!!



Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0