Barca

Sitter på Barcelonas flygplats. De har wifi här, superb! Hade först tänkt att åka in till staden för jag hade 9 timmar här att vänta, så jag gick och letade och frågade efter förvarings skåp till mitt supertunga handbagage men efter en och en halv timme hade jag inte fått någon framgång så jag bestämde mig för att stanna. Det är ändå en galet stor flygplats så det finns shopping här och en uteplats och även wifi :)
Jag hade ju gått ut genom exit när jag letade efter skåpen så jag va tvungen att gå in igen genom säkerhetskontrollen. Det var inte det lättaste. Jag tänkte att jag va smart som tog ur datan ur väskan och tog av mig sjalen, MEN först bad de mig ta ur datan ur data fodralet. Sen när jag skulle gå igenom fick jag inte ha på mig min tjocktröja, sen så pep jag så en tjej muddrade mig, sen fick jag sätta fötterna på en platta, sen va jag tvungen att köra igenom mina skor genom röntgenmaskinen och sen gå igenom en gång till. Haha.

Det är iaf soligt här så har varit ute och solat ett tag, och nu ska jag se ett avsnitt av glee så tiden kan gå lite :)

Ps. jag blir verkligen jätteglad av alla sms och facebook meddelanden från mina kompisar <3 ville bara att ni skulle veta :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0