är det här en jobb dag eller vad?

Eh alltså nyss ringde nån Miguel till mig och ville ha en interju. Jag hade skickat mitt cv till det stället tydligen, och jag låtsades som att jag visste vilka de var. Så vi ska ha en intervju idag på någon calle al casadilla. Tog för givet att det var i granada eftersom jag har skrivit på min ansökan att jag bor här, men nu hittar jag inte denna gata. Men  jag säger alltid ja när jag inte fattar saker, eller så säger jag att jag förstår när jag tycker att jag sagt "cómo?" för många gånger, hehe. Det är inget jag tänker på, det bara blir så. Men aja, ska väl googla lite till och om det inte är i Granada så får han vänta på en tjej som inte kommer att komma. maha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0