you always say this is the last time

Shit asså, den här jobbveckan har gått så fort, lätt snabbaste hittills, roligaste också. Den har faktiskt varit jättekul, kan vara för att jag har jobbat med världens skönaste Jacke hela veckan :)
Idag kom min kära kusin hit med hennes pojkvän, så vi har typ haft idolkväll här hemma, alltid lika najs! SKa bli kul att se vad mer helgen har att erbjuda ;)

På onsdag på kommer Lini äntligen hem till stockens holm, så då kan jag äntligen träffa henne igen!! Bra att jag jobbar kväll nästa vecka, ingen krock hindrar oss denna gång! :D

Kommentarer
Postat av: Lini

SNART KOMMER JAG!!!!!!!

let the countdown begin :D :D :D :D



inte många timmar kvar

2010-10-04 @ 13:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0