what´s the deal

Igår lunchade jag med elin, de var mysigt, även om vi inte hade så värst mycket mat men vad gör det :)
Igår på jobbet så gjorde dom mina favvo pepparkakor, så vi gick och hämtade lite sån deg, men jag råkade få liiiiite för mycket så kom och hämta den som vill ha! Ska nog ge lite till elin och malin om dom hinner komma hit :P
Ska slå Saga en pling snart och kolla om det blir nåt gym idag, vi gjorde feeeta träningschemat igår så jag hoppas!

Ikväll kommer min beeeeestis hem från långt långt bort i Piteå! :D<3


Kommentarer
Postat av: beeeeeeeeestisen

och nu är jag här igen och du är där :( men snart är jag hemma igen :D mycket mindre än en månad kvar!!!!!!!!! :D:D:D:D<33333333

2010-10-22 @ 23:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0