Vissa människor får en att må bra genom att bara finnas

Jaha, så får alla små skolbarn lov nu då, och jag jobbar på. Inte en ledig dag medan lilla Lisa kommer va ledig hela veckan. Fast jag ska inte klaga :)

Har varit en bra helg. I fredags så jobbade jag till 8, sen åkte jag och ak in till stan och satte oss på Dovas och efter ett tag kom Adam. Det blev en lyckad kul kväll :) Och igår så övningskörde jag både hit och dit. Vi har köpt en ny skrivbordsskiva för jag ska göra om lite i rummet. Sen så hann jag även med att snacka med chris, som ska in i lumpen på mådag. Lyckoönskningar till dig vän!!!!!!!!!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Ak

Jag tycker om att vara ett litet skolbarn när det är lov :D

2010-10-31 @ 11:27:01
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0