veva veva veeeeva!!

Det blev strömavbrott idag på jobbet. 2 gånger! Helt plötsligt så släcktes allt bara ner och det blev kolsvart, så hörde man en röst som ropade "nu är det brottom!" Alla banden stannade ju, och eftersom ugnarna är så varma tar det lång tid innan de svalnar, så tydligen finns det en risk att peppisarna börjar brinna, så det blev till att veva ut alla kakor ur de ca 30 meter långa ugnarna. Precis när vi var klara så kom strömmen tillbaka, så vi gick på lunch och sen så satte vi igång allt. Och efter ca 10 minuter händer exakt samma sak igen, strömavbrott! Så vi fick veva ut alltihop igen. Nån kommer va trött i armar och axlar imorgon :P Sen finns det några som inte kommer vara det som inte hjälper till ett skit, utan bara står och kollar på medan andra jobbar. Ogilla!
Men jag tycker att det var rätt kul med strömavbrott där, det var mysigt :)

Igår så var jag förresten med Vinton, och vi hade vääääldigt kul! :) bara hängde och typ skrattade, myys :)

Kommentarer
Postat av: Ak

bilder löwis bilder...

2010-10-20 @ 12:09:12
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: vinton

Hahhaha shit vad kul vi hade :) och du är mysig!

2010-10-20 @ 21:49:20
URL: http://elin91.blogg.se/
Postat av: Linis

jaha jag skulle precis bah WHAT vem är VINTON öööö men nu såg jag ju att det var Elin-Pelin ;)

2010-10-22 @ 23:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0