hair inpack

Jag har gjort en hårinpackning i mitt hår, som jag fick i födelsedagspresent. Så nu blir det förhoppningvis glansigt och fint! Det gäller att ta hand om det, särskillt när man jobbar på Annas och måste ha mössa på sig dagarna i ända. Skulle behöva klippa det också snart, ska nog göra det på det nyöppnade Port75 eller vad det heter, vid coop, där har de en nyöppningspris, 150 kr! Värt ett försök :)
Vad ska jag mer göra idag då? Alla kompisar jobbar eller går i skolan.Det är inte som när man var 18 och alla var hemma på dagarna, haha. Imorgon ska jag iaf va med ak innan min körlektion. Känner att jag borde plugga körkortsteori, jag gör det också ibland, men det funkar inte. Plugga alltså. Jag har massa tillfällen där jag kan plugga körkortsteorin, men gör det inte, same old, same old. Människan är inte skapt för att plugga. Det konstiga är att när man inte har några läxor eller saker att lära sig, då är det inte alls lika skönt att inte plugga. Weird!
Jag kan itne fatta att för bara några månader sen gick jag i skolan. Jag gick i skolan det här året. Det känns sååååå mycket längre sen! Alla sa att vi kommer sakna skolan när vi väl har tagit studenten, men jag har faktiskt inte saknat det alls. Har väl inte hunnit riktigt. Allt har liksom gått i ett, efter studenten jobbade jag på lägret, sen hade jag sommarlov, sen var det båtluff, lite sommarlov till, Kina, amerikanska släkten på besök, och sen började jobbet på en gång. Och jobbet känns lite som en ny klass faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0