untz untz untz

Här sitter jag och väntar på malin the girl. Hon kommer om en liten stund, vi har inte setts på ett tag så det ska bli kul :) Vi har lite att spana på också.
Igår träffade jag Chris som också var skitlängesen jag träffade, fast vi han inte göra så myket, va inne i stan och lunchade och fikade, sen va ja tvungen att åka hem för jag skulle jobba. YES, de frågade om jag ville jobba helg, wohooo! De va faktiskt skitnice, det var bara jag, jani, tim och kentha där, så det var liksom lite mer chill och vi lyssnade på hööög musik hela kvällen. jag försökte få dom att byta till radio istället för deras remix skivor, de gick inte, fast det var helt ok ändå :)

Imorgon ska jag nog försöka städa lite i mina lådor och så, för jag vill göra om lite i mitt rum, fick lite småtips av min kusin hur man kan ha det :)


ja, jag är barnslig :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar din bild! Och jag älskar dig extra mkt för att du är barnslig :)<3

2010-10-06 @ 22:17:02
URL: http://elin91.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2010-10-11 @ 17:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0