tralallala

Väntar på att mamma ska bli klar med datan så vi kan börja göra våra chicken gyros till middag :P

Jag kollade på Paradise Hotel igår, brukar inte följa det, och tänker jag inte göra nu heller, fyfan vilket värdelöst jävla program, även om de kan va lite kul att kolla på, men liksom  finns det INGET viktigare att lägga pengar på än att skicka ner massa 18-25ellernåtåringar till mexico(?) och låt dom festa hur ofta, mycket och hårt dom vill. Vad är grejen?

Jag fick lite flashbacks till grekland när jag såg det, mest till Mykhonos och det som hände där som jag vill glömma haha, ännu en anledning att inte kolla :P

Kommentarer
Postat av: FYNDIGT NAMN!!!!!!!!!!!!

hahahah Mykonos xD xD det får mig alltid att skratta. Fast jag inte borde :P

gott med Gyyyyyyyyyros :D kan inte vi äta det när jag kommer hem?



alltså varje gång jag kommenterar så gör jag typ i ett enda race och kommenterar alla inlägg/bilder på samma gång xD hihi

2010-10-22 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0