On and on

så var det lördag!
Jag lyckades komma i tid varje dag i veckan. YES! Igår höll jag på att inte hinna, men med 2 minuter till godo stämplade jag in :) Hade med mig  kärleksmums till dom på jobbet eftersom jag fyllde år i torsdags. Först sa jag till Jani (min chef) att jag inte tänkte baka nåt när han sa att jag skulle, men sen när jag misslyckades med en sak jag lovade att klara av blev jag tvungen, haha. Det blev iaf väldigt uppskattat, alla tyckte att dom var grymma :D FÅr tacka farmor för hjälpen ;)

Annars var det inte en så jättespännande dag i fredags, blir trött på folk som syna och höras överallt och säga till om minsta lilla sak och ha all uppmärksamhet! Så näe, igår var ingen bra dag på jobbet, jag blev ledsen. Så det blev ingen utgång för jag var inte på humör för det plus att jag var hur trött som helst. Eller inte trött men jag kände mig inte utvilad. En vecka dagsjobb till och jag hade varit en levande zombieeeeeeeeee.

Så jag var hemma och såg på Bourne identity med mamma, pappa och farmor. Den var bra, har aldrig sett hela, så då tänkte jag att jag ska göra det, och även kolla på de efterföljande filmerna så man får hela storyn på en gång liksommmmmmmmmmm :)


bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0