I rymden finns inga känslor

den filmen va jag och såg på idag med Sara. Den var bra :) Lilla Bill Skarsgård såg bättre ut än vad jag trodde, så det var ju positivt :)

Är helt slut efter allt jobbande. Jag och Emma är själva på huslinjen och skoja inte vad det krånglar. HELA TIDEN HELA DAGEN. Tro husen har något emot oss för så fort nån av de ordinarie kommer fungerar det som det ska, men så fort dom går så krånglar det. Illa! Det är inte så fysiskt jobbigt, det är mer typ psykiskt trött man blir. Förresten så kom det ett TV team till jobbet idag och skulle spela in ett barnprogram, men de kom en timme senare än vad alla trodde så vi slutade strax innan de började, annars hade jag och Emma varit tv kändisar by now ;)

Kommentarer
Postat av: en oxe

jag bah hmm vadå husdelen och sen bah jahaaaaa, pepparkakshus!! xD hahaha gulligt :') <3

2010-10-22 @ 23:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0