friday im in love

Jag har mina rutiner när jag går in på datan har jag märkt.

1. Kolla mailen
2. Kolla kompisarnas bloggar
3. Kolla min blogg
4. Kolla facebook
5. Eventuellt blogga
6. Göra det jag skulle

Ibland händer det att jag glömmer bort att göra det jag egentligen skulle, och det är hyfsat irriterande för jag brukar oftast komma på det precis när jag tryckt på stäng av och det är to late. Kanske ska ändra ordning, fast...näe...skulle inte tro det.

Idag är det "bara" 8 timmars jobb. Yippie!! Fattar inte varför alla tycker att fredagar är så korta, jag räknade precis ut att vi jobbar en halvtimme kortare bara, och det är ju typ ingenting, eller om man räknar in rast och allt så jobbar vi 45 min kortare. Men fortfarande, inte så mycket. Och då är det ju faktiskt inte så konstigt att jag inte tycker dagen känns kortare än de andra. Skönt, då var det uträtt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0