Fredag

Hur kan en 7 och en 9åring köra slut på en 18åring?? Är barnvakt till mina sysslingar nu och det är full fart! Jag och Anna gymade efter jobbet idag, och jag har nu fått ett gympass till med 2 levande vikter haha :) Men snart ska nog dom små sova :)

Jag har ett mål fär jobbet nästa vecka. Nämligen att komma i tid VARJE DAG! Det är inte lätt när man börjar klockan 6 vill jag lova. Jag tyckte att jag hade klarat mig fint, med bara några minuters försening, men det var tydligen inte så bra. Trodde inte ens nån hade lagt märke tilll det. Fel jag hade. Men som sagt, nästa vecka ska jag klara av det :)

Nu måste jag jaga Oscar så han borstar sina tandisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0