Även Sverige har ställen man inte känner till!

Det märkte jag och Lina igår kväll :)

Ouuff så var helgen snart slut då, eller inte riktigt, ska snart iväg till Viktor och träffa honom och Elin. Kommer skrattas mycket det känner jag på mig. Och sen väntar 2 låååånga veckor med dagspass. Är ju van att jobba varannan dag och varannan kväll  nu vafan. Men men. Undrar vad som kommer hända på jobbish den här veckan. I fredags hade vi ett möte som jag höll på att komma försent till,för jag  cyklade iväg lite väl sent från min frukostdate med Lina. Tänk om jag missat mötet, kände ju verkligen att där hade jag att göra. Eller inte, fattade inte ens vad killarna pratade om, något om produktionen och de nya ägarna och lån och nya kakor och typ allt. Sen fick vi lunch på det, hur mycket som helst, rostbiff, potatissallad, lax, sås, ost och kex, hur mycket som helst så det räckte till middagen också.

Ooooups vad mycket klockan blev nu, måste drrrrrrrrrrrrra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0