alive

Så var det söndagskväll. Jag gillar inte söndagar, det har jag aldrig gjort, bara på loven. Man vet liksom att man måste upp dagen efter så man kan inte hitta på något speciellt på kvällen. Näe, hela dagen är dryg.

Den här dagen har ägnats åt promenad och övningskörning, god mat och så ar vi bakat en morotskaka, så det har väl varit en bra dag, men har ändå söndagsångest, haha.

Gårdagen var kul, vi träffade på han som styrde haninge. Killlen verkade tro att han styrde hela Sverige fan haha. När jag kom hem var det -5 grader ute, helt sjukt kallt! Fatta MINUS 5!!! Hoppas att det inte är så kallt imorgon när jag cyklar till jobbet. Jag tänkte iaf vara smart ikväll och fixa fram allt jag ska ha på mig och så imorgon nu ikväll, så det går snabbare imorgon, vill ju inte börja veckan med att inte kunna uppnå mitt målish.

och sålite bad news, jag har blivit sjuuuk :(

Kommentarer
Postat av: Lajn

vad är ditt målish? Att alltid vara i priiiick? ;)

2010-10-22 @ 23:17:06
Postat av: Linda

shiiit! nu såg jag alla dina kommentarer!! xD hahah kul!

att komma i tid varje dag!!!! och jag lyckades faktiskt!! :D

2010-10-23 @ 15:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0