vem kan man lita på

Vad svårt det ska vara att höra av sig då!

Tur att jag iaf hade en toppenkväll igår :) Blev bättre än väntat. Jag, Linn, hennes kusin och några av hennes kompisar sumobrottades igår. Vi fick ha såna jättedräkter som dom har på I survived a Japaneese gameshow och så b oxades vi med vääääärldens sörsta boxningshandskar och skor. Gud, va sjuukt kul det var alltså!! Fast jag vann inte så många matcher, bara typ 2 :P Menmen, det var ju kul :D vill göra igen! Efter det så drog vi ut, och jag hade tänkt att vara smart och dra hem tidigt eftersom jag skulle upp och jobba klockan 6 idag.  Men på vägen hem så visade det sig att jag matchade Linas Arlanda express så jag hoppade av i centralen och mötte henne och vi blev kvar i stan en stund. Mys :) Fast det var inte lika kul i morse när jag bara hade sovit lite mer än 4 timmar :P Jobbade till och med över en timme idag snäll som jag är, och hjälpte Jani med en pall. FIGHTER!

Snart ska vi över på fest hos våra grannar, närmare bestämt klockan 7, vet inte vad jag ska ha på mig än. Och maskeraden lite senare ikväll tänker jag inte gå på längre. Får hitta på något annat istället. Och stannar jag  hemma har jag alltid min kära storebror som är här. :)<3 stackarn har ont i ryggen så han kan typ inte gå ut, men det är ju bra för mig.

Kommentarer
Postat av: LLLLLL

FIGHTER!!!!!! abzzzzz

Haha sorry att jag gjorde dig så tröttis :) but it was niiiiZzZe<3

2010-11-22 @ 23:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0