oh oh oh

Jag hade en mysig första advent, den mysigaste på länge tror jag...Kommer iof inte ihåg de tidigare, men det lär ju va ett tecken på att de inte varit så speciella. Jag och Elin och AK bakade mega lussebullar och brända mandlar som inte blev jättelyckade men de funkade. Och bara hade det allmänt mysigt, sen åt vi adventsmiddag här hemma.

Imorse fick jag skjuss till jobbet av min snälla pappa, skitskönt att inte cykla för en gångs skull, det var typ -15 grader kan jag tala om för alla som inte åker till jobbet halv 6 på mårgonen ;D

see yah!

Kommentarer
Postat av: Lajn

Det blir seriöst typ aldrig bra när man gör egna brända mandlar!!! Fattar inte varför för det är ju typ aslätt egentligen och detser så enkelt ut när de gör det på julmarknaden :P

2010-11-30 @ 19:01:45
Postat av: Linda

eller hur! Jag fattar ingenting...

2010-11-30 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0